Update: wij zijn weer geopend!

Update per 8 Mei 2020
U kunt weer bij ons terecht. We staan voor u klaar om u zo goed en veilig mogelijk u van dienst te zijn. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen of mailen met de praktijk;
Tandartsen Kennedyplein: 0299-436960 of receptie@tandartsenkennedyplein.nl
Weideveld Tandheelkunde: 0299-719007 of receptie@weideveldtandheelkunde.nl

----

nieuws van 20 april 2020.
Beste cliënten, de regels rondom het corona-virus worden vanuit de overheid steeds meer aangescherpt. In de rest van Europa worden grenzen gesloten. Wij willen ook graag zoveel mogelijk de verspreiding van het virus voorkomen. Om spoedeisende zorg de komende tijd te kunnen blijven waarborgen en onszelf en u (en dan met name de risicogroepen) zo goed mogelijk te beschermen, hebben wij daarom intern besloten:

per heden tot 28 april geen reguliere behandelingen meer uit te voeren en voorlopig alleen te behandelen bij spoedklachten.

Wij verwachten dat deze beslissing ook binnenkort van het RIVM zal komen.
Onder ernstige spoedklachten wordt verstaan:
- Nabloedingen na bijvoorbeeld het trekken van een tand of kies.
- Uitgevallen/uitgeslagen tand. - Tand fractuur met open zenuw (bloed).
- Constante tand- of kiespijn, die slecht door pijnstillers is te onderdrukken.
- Abcessen. - Drukplaatsen onder (gedeeltelijke) prothese.
- Pijn na extracties, die slecht te onderdrukken is door pijnstillers.
- Kaak uit de 'kom'.
- Uitgevallen (front-)kroon.
- Scherpe randen, die beschadiging van tong- of wangslijmvlies tot gevolg hebben.
- Bij beugels: te lange draden met pijn.
- Bij overige zaken omtrent beugels (zoals losgekomen bracket, losse spalkjes) vragen wij je om voor advies telefonisch contact op te nemen met de praktijk om in overleg en per situatie te kunnen beslissen hoe te handelen.

Wij zijn maandag tot en met vrijdag van 08:00-17:00u telefonisch bereikbaar op onze telefoonnummers:
- 0299-436960 voor Tandartsen Kennedyplein
- 0299-719007 voor Weideveld Tandheelkunde

Voor spoedklachten 's avonds en in het weekend kunt u terecht bij de spoeddienst in het OLVG in Amsterdam via: 0900-8602.

Bij wijzigingen in het beleid zullen wij u dit zo spoedig mogelijk laten weten.
Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons ook mailen via receptie@tandartsenkennedyplein.nl of receptie@weideveldtandheelkunde.nl

Wij vinden het zeer spijtig dat wij u als trouwe cliënt niet de reguliere hulp kunnen bieden die u van ons gewend bent!
Met vriendelijke groet, Het team van Tandartsen Kennedyplein en Weideveld Tandheelkunde